Söndag

Datum: 2011-09-04 Klockslag: 13:08:18


Har just ätit frukost, i form av äggmackor & juice, och nu sitter jag och myser i soffan med en stor mugg varm blåbärssoppa. Micke har just gått och tränat så jag tänkte passa på och läsa lite i psykologiboken. Har kommit en bit i den nu, och det går faktiskt ganska bra att läsa - trots att den är på engelska. Med Google translate nära tillhands så går det bra. Håret har jag inte rört sedan jag klev upp heller, därav den snygga frisyren. Haha!

Saknar Fikan idag, evigheter sedan vi pratade känns det som. Vad jag längtar tills hon kommer drygt 60 mil närmre mig! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback