Söndag

Datum: 2011-09-25 Klockslag: 12:59:50

Tog en rejäl sovmorgon idag, vaknade strax före tolv av att pappa ringde. Så nu är vi uppe och har ätit frukost, bäddat sängen och Micke är påväg på gymmet. Själv ska jag tvätta & plugga idag, tråkigt värre

Ska försöka orka gå iväg och sola ikväll också, fan så blek jag blivit. Brännan från Spanien har totalförsvunnit. :( Måste bleka bort den här jäkla utväxten också, känns huuuur jobbigt som helst. Tar det nog nästa helg.

Igår gjorde vi en riktigt god middag. Kycklingfilé, bulgur, tzatziki & sallad med fetaost. MUMS! Sedan myste vi i soffan framför Transformers 1 & 3 resten av kvällen. ♥ Har ni btw sett att Megan Fox har såna här små "cptummar" som jag har? Googla på det. Haha!



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback