Söndag

Datum: 2011-09-18 Klockslag: 12:49:12

Fortfarande inte klar med min sammanfattning, pallade inte igår så jag tog och städade istället. Men idag ska jag ägna dagen åt att tvättab & plugga, just varit och lagt i den första maskinen. 

Igår var vi och köpte (fick av mamma, tack!) en vit "kistbyrå" eller vad jag ska kalla det, som nu står i fotändan av sängen. :) Lite extra förvaring. Så igårkväll beställde vi lite fint till vardagsrummet från Ellos, en taklampa & träboksäver "LIVE". De hade 40% rabatt på valfri vara, så då passade vi på, så blev lampan lite billigare. Längtar tills vi får hem det! Ska nog köpa en tavelhylla att ställa upp bokstäverna på tror jag, men vi får se.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback