Plugg, plugg & åter plugg

Datum: 2011-09-15 Klockslag: 12:46:58

Tog sovmorgon och låg kvar i sängen och drog mig länge, har nästan nyss klivit upp även om jag varit vaken sedan 10:20 ungefär. Ska sätta mig med mitt kapitel "Consciousness" nu, som är på 54 sidor. Ufh, mer än jag hade trott. Ska som sagt läsa igenom kapitlet och sedan göra en sammanfattning, vi får väl se hur det går.. Micke får nog hjälpa mig en del med engelskan. 

Så, nu ska jag börja läsa medan jag väntar på att Micke ska fixa färdigt frukost/lunchen. Lite lyxigt med fläskytterfilé & pommes till frukost/lunch, haha. :)

Fick en himla längtan efter julafton idag. Längtar efter att åka hem och spendera några dagar med familjen. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback