Otur?

Datum: 2011-09-02 Klockslag: 19:52:42

Efter skolan igår så åkte jag och Lina på A6, och jag råkade handla lite för mycket.. Fyra tröjor, en kudde till soffan, lite hårspännen & en blomma med kruka till vardagsrummet blev det. Sedan när jag kom hem hann jag äta och titta på tv en stund innan jag insåg hur tråkigt det skulle vara att sitta hemma ensam hela kvällen (och sova själv), så jag tog tåget in till Jkpg och sov hos Julia istället. :) Innan skolan idag så gick vi och åt på ett café, det fick bli en god räkmacka för mig. Sedan har vi haft föreläsning i personlighetspsykologi, hur intressant som helst! Tror den här kursen kommer bli skitintressant rakt igenom.

När vi skulle åka hem från skolan så råkar jag stänga igen bildörren på min kofta, MED MOBILEN I FICKAN. Tror ni den funkar nu eller? Inte direkt. Skärmen är helt död. Lagomt less blev jag, som redan hade en ganska dålig dag pga illamående och mensvärk. Så istället för att vänta på reparation/ny telefon i ca 3 veckor beställde jag en ny telefon. En Samsung Galaxy blir snart min. En vit såklart. Nöjd tjej! Så på ett sätt var det väl bra, för jag är för snål för att köpa en ny telefon om den jag redan har är fungerande. Men ska lämna in min HTC ändå och få den fixad, eftersom jag har den försäkrad & inte behöver betala (en väldigt liten summa isåfall).


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback