Onsdag

Datum: 2011-09-28 Klockslag: 13:34:46

Dagen före tentan, och jag sover till strax efter 12.. Smart!

Har i alla fall just duschat och nu äter jag frukost, sedan ska jag sminka mig lite & råplugga fram till 15 för då tar jag tåget till Jönköping & Julia. Ska ut och äta och sedan plugga tillsammans, och så sover jag över där - så slipper jag kliva upp så förbannat tidigt imorgon. Dumheter att tentorna ska börja 08:00 nu för tiden.

Älsklingen kom med ett superbra förslag tidigare idag, så nu har vi något att se fram emot. Bara att spara lite pengar & boka biljetter. ♥

kommentarer
Postat av: erika

Vad ja vart nyfiken, vad är de för skoj ni ska hitta på och boka biljetter till?:D

2011-09-28 @ 22:50:49
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback