Måndag

Datum: 2011-09-26 Klockslag: 21:11:30

Två dagar kvar, sedan är det dags för tenta. Om jag känner mig förberedd? Nej, inte direkt. Det här har nog faktiskt varit den värsta kursen hittills, den är inte rolig & jag är otroligt omotiverad. Vill bara börja med läkemedelberäkning osv, inte läsa tråkig psykologi.

Imorgon har jag bestämt mig för att gå och skaffa ett gymkort, ett med både gym & pass. Dags att göra något åt den här kroppen innan det är för sent, haha! Kommer dessutom vara bra för pluggandet, blir så slö i huvudet av att bara sitta stilla.

Nej, nu kallar psykologin igen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback