Ligger hemma i soffan & är sjuk

Datum: 2011-09-22 Klockslag: 21:46:31


Började må dåligt igår, och det har bara blivit värre och värre.. Illamående, en ständigt kurrande mage, ont i kroppen, huvudvärk & nu feber också. Tvingade iväg mig på skolan imorse ändå, men nu är jag ledig tills på måndag i alla fall. Frågan är bara hur jag ska kunna tentaplugga riktigt när jag mår såhär? Tentan är fan på torsdag.

Så därför blir det nog inget bloggande, och jag lägger 30 dagars-utmaning på isen lite. Är det så man brukar säga? Ja, den får i alla fall vänta tills jag är frisk & har tid.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback