Jorden är en vidrig plats

Datum: 2011-09-03 Klockslag: 17:33:40

"Konstruktör av den nya kalkonen: Gerard Albers.

– Vill djur vara lyckliga? Nej, jag tror inte det, säger han.

Tillsammans med andra avelsforskare har han förändrat den naturliga formen på kalkoner. Benen har blivit allt mindre, bröstpartiet allt större." http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13568924.ab


Så han tror alltså att djur vill bo trångt och stå i sin egen avföring i hela sitt plågsamma liv?! Barnen i Afrika vill säkert inte heller vara lyckliga, eller vad tror ni? Fyfan, det är människor som han som får mig att önska att mänskligheten ska dö ut. Han är inte värd ett skit i mina ögon. En människa som säger något liknande förtjänar fan inte att leva.

Djur som inte gjort något ont får plågas i hela sitt liv, medan mördare och pedofiler ska ha ett eget rum, tillgång till tv & ha rätt till att vistas utomhus. Jorden har blivit en vidrig plats att leva på.

kommentarer
Postat av: Elina

Skippa skinnjackan då!!!!

2011-09-04 @ 00:20:56
Postat av: erika

Helt rätt hooken!

2011-09-06 @ 13:10:34
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback