Första september

Datum: 2011-09-01 Klockslag: 10:45:41

Just sminkat mig färdigt & fixat håret, ska strax äta lite frukost. Lina kommer och hämtar upp mig om 40 min, då blir det skola 12:30-15:30 och sedan en sväng in på A6 och köpa några grejer jag tittade på i måndags men var osääker på. 

Gud vad fort tiden går förresten, hela sommaren gick hur fort som helst. Och snart så kommer det vara dagarna innan jul, inte ens fyra månader kvar ju. Och innan dess hinner jag åka och hälsa på våra fina vänner som flyttar till Norrköping i oktober eller så, FAN VAD JAG LÄNGTAR! ♥ 



Köpte världens mysigaste (och finaste) tröja på ZARA när jag var i Stockholm. Älskar den! (Mysigt vitt ull/ludd(?) inuti luvan också.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback