En bit på vägen

Datum: 2011-09-16 Klockslag: 14:32:53



Äntligen har jag kommit igång med sammanfattningen! Gör det så lätt för mig som möjligt, men vet inte om det är så man ska göra eller om det kommer ge mig godkänt. Har en tendens att förstora allt och få det att verka så jäkla svårt, men när jag väl sätter igång så är det inte alls riktigt så svårt som man tänkt. Har snart fått ihop en sidas sammanfattning i alla fall, så nu lämnar jag det en stund & läser en del som jag ska fördjupa mig i.

Sitter instängd i sovrummet med sängen fylld av papper och böcker och lyssnar på Lugna favoriter. Perfekt att lyssna på när man sitter och pluggar. :) Använder appen tunein, tips för er med androidtelefoner! Nej, nu ska jag plugga vidare, hoppas vara klar lagom tills fredagsmyset med chips & Idol.

kommentarer
Postat av: therese

Skulle också behöva plugga... men... jag gör något annat haha!

2011-09-16 @ 20:43:53
URL: http://tinythess.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback