Fikan & Hooken

Datum: 2011-10-14 Klockslag: 22:27:50



Snart bor en av mina absolut bästa vänner så nära att jag kan träffa henne varje månad. Om bara 2-3 veckor (det blev framflyttat lite..) åker vi och hälsar på henne & Erik.

Vi planerar även ett eventuellt besök av dem när det är Eksjö julmarknad, den 3-4 december. Vore hur mysigt som helst, och kanske man skulle kunna ta julbaket i samma veva isåfall. En helg med både julbak & julmarknad, så mycket bättre kan det ju inte bli! Åh vad jag längtar till jul. Löjligt mycket.

kommentarer
Postat av: Erika

Haha vilken ful bild den första:D åh vad ja längtar, vi måste gå på julmarknaden! Gud vad mysigt:)

2011-10-15 @ 09:54:17
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback