Tisdag

Datum: 2011-10-25 Klockslag: 11:56:54

Alltså, jag bara älskar vårt schema på skolan just nu. Ofast 9-16 måndag & onsdag, annars ledig hela veckan. Eller, "ledig", får sovmorgon och får göra lite annat, men ska ändå plugga. 

Har just ätit frukost och ska bara fixa till mig lite innan jag ska ner på stan och kolla, sedan ska jag ta tag i den där nätföreläsningen. Och sammanfatta om jag hinner. Fan, det är så svårt att veta hur man ska lägga upp allt.

Igår på skolan hade vi farmakologi hela dagen, fick bl.a lära oss att om man äter p-piller och även äter bredspektrumantibiotika eller johannesört så försämras p-pillrens effekt. Är inte det ganska konstigt att man inte blir informerad om sånt av läkare osv?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback