Ny regel

Datum: 2011-10-02 Klockslag: 22:08:47

Fan, jag vet inte hur många gånger jag svärt (svurit, jaja jag vet) över alla jävla fånerier på facebook. Ikväll t.ex är hela jävla sidan fylld med skit pga -> "Skriv en siffra i chatten 1-100 så säger jag vad jag tycker om dig utan att någon vet att det är du."

JAG PALLAR INTE. Seriöst, vafan gör man så för? Jag skiter väl fullständigt i vad du tycker om alla dina jävla facebookvänner, som dessutom ska vara anonyma. SKRIV SVARET TILL DOM DÅ, så jag slipper se skiten i alla fall. Så, min nya regel är att alla som lägger upp sån skit tas bort från min facebook. Har redan tagit bort folk pga det förut.

#Bitter #Orkarinte

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback