Nu börjas det igen

Datum: 2011-10-02 Klockslag: 13:21:46

Igårkväll började jag känna mig lite snuvig och få ont i halsen.. och likadant är det idag. Med hösten & vintern kommer alla dessa vidriga förkylningar som jag får dras med så gott som hela tiden. Bara att vänja sig.

Har just strukturerat upp mina papper inför kommande kurser, så jag har allt färdigt tills imorgon. Det blir två intensiva veckor med läkemedelsberäkning först, samtidigt som patofysiologin drar igång. Kollade igenom en gammal LM-beräkningstenta igår, och jag klarade faktiskt av det mesta, förutom det som gällde syrgas. Så det känns ganska bra ändå! Har ju alltid haft lätt för matte & tyckt att det varit roligt, särskilt svår matte. Så jag hoppas att det inte ska vara några problem! :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback