LM-tenta

Datum: 2011-10-17 Klockslag: 22:42:53

Dagen började som sagt med LM-tenta, efter bara några timmars sömn inatt.. Men det gick bättre än jag trott, kändes som om det flöt på riktigt bra faktiskt. Hoppas på att känslan stämmer bara, vore så himla skönt att ha klarat den på första försöket. Men då 100% rätt krävs för godkänt vill jag inte hoppas för mycket.

Funderar på att lägga mig nu redan, och kliva upp i någorlunda tid imorgon och tvätta & plugga. Ska skriva lite sammanfattning & titta på en nätföreläsning om tumörsjukdomar.


Saknar Spanien, på tal om ingenting. Tänk om vi hade det inspelat när vi stog där och gallskrek & grinade över den där kackerlackan. Undra vad grannarna tänkte? Haha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback