Ligger hemma och är sjuk

Datum: 2011-10-31 Klockslag: 13:02:57

Igårmorse vaknade jag och mådde riktigt dåligt, förkyld & febrig. Så jag tillbringade dagen i sängen, idag är jag dock lite piggare (utan feber) och har klätt på mig och förflyttat mig till soffan. Är så frustrerande att vara sjuk och inte kunna åka på skolan, särskilt när jag verkligen ville gå på dagens FASS-föreläsning. Men men, sånt är livet.

Lördagen var i alla fall jättetrevlig.
Runt 11 kom Lars, Anna & Daniel hit och tittade lite på lägenheten och så. Så fick vi en fin, vit orkide av dem. När vi varit här en stund åkte vi på A6 och gick runt där några timmar, jag fyndade ett par superhärliga mjukisar & en höstjacka på halva priset. Som hittat! Sedan när vi handlat färdigt så åkte vi runt lite, bl.a tittade på var våra skolor låg osv, och sedan åkte vi till deras hotell ett tag. När restaurangen på hotellet öppnade gick vi ner dit och beställde lite att dricka & satt och surrade innan det blev dags att gå ut och äta. Hittade en restaurang som hette Tusen och en natt som vi bestämde oss för att äta på. Var väldigt mysigt där inne och maten var god också, och servicen var minst lika bra! Lars var snäll och bjöd alla på maten (hej dåligt samvete!) och drinkar/öl efteråt. Vi hade planerat att ta tåget strax efter 22, men det visade sig att det enda som gick var det runt 23:50. Så efter någon timme på restaurangen gick vi alla tillbaka till hotellet och tittade på Zodiak på tvn tills det var dags för oss att gå ner till stationen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback