Läggdags

Datum: 2011-10-10 Klockslag: 23:56:21

Hade skoldag 9-16 idag, först LM-beräkning och sedan hjärtsjukdomar på eftermiddagen. Trots den långa skoldagen har jag ändå suttit och pluggat ikväll, har sammanfattat hjärtsjukdomarna. Vet inte vad all den här energin till att plugga kommit från så plötsligt? Men den får mer än gärna stanna kvar!



Nu ska jag och älsklingen lägga oss och titta på några avsnitt Big Bang Theory, som är så himla mycket bättre än jag trott. Vi ser något/några avsnitt varje kväll nu. :) Älskar Sheldon, haha! (Han längst till vänster för er som inte vet det.)

Är ledig imorgon, så jag tänker njuta av en sovmorgon. :) Sedan ska jag plugga LM-beräkning och göra lite ärenden på stan.. Bl.a hämta ut p-plåster (kommer bli rånad på alla pengar jag äger!) och köpa ett kort att skicka till världens bästa systerson som fyller 7(!) år på lördag. Ska också titta efter ett par mönstrade tights jag kollade på på Lindex när vi var i Jkpg och shoppade sist.. Såg en tjej/kvinna ha på sig dem på Ica idag, och kände att jag ångrade att jag inte köpte dem!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback