Fredagsmys!

Datum: 2011-10-07 Klockslag: 14:57:09


Har just kommit hem från affären. Blir tacos ikväll, med hårda tacoskal också. Mums, evigheter sedan jag åt såna! Såklart lite godis & cola till Idol också, ett måste! :) Och efter Idol blir det nog några omgångar Buzz, äntligen har vi ett tv-spel jag verkligen gillar.

Kortdag i skolan idag, hade räknestuga mellan 9-12. Hann få ganska mycket gjort och reda ut några frågetecken, men jag tror det finns några kvar.. Det är klurigt med matte, ena gången fattar man hur bra som helst och andra så kan man sitta och stirra på en uppgift utan att fatta något alls. 10 dagar kvar till tentan, pluggapluggaplugga!

kommentarer
Postat av: erika

dock tkr jag inte det blev en sån kortdag... iaf för mig innan ja fick kontakt ;)

2011-10-07 @ 20:34:35
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback