Fredag

Datum: 2011-10-14 Klockslag: 15:46:21

Tänk att det redan är 14 oktober! Tiden går så himla snabbt. Snart är det julafton, snart fyller jag 21 (gammal!) & snart har jag pluggat till sjuksköterska i ett helt år.
Föreläsning om kärlsjukdomar 9-12, sedan svängde vi in på McDriven innan vi åkte hem för att inte dö av hunger. Min mage skämde ut mig, den kurrade SÅ JÄVLA HÖGT precis när föreläsaren inte sa så mycket, halva aulan måste ha hört den. Jaja, sedan jag kom hem har jag mest ägnat mig åt att städa. Har plockat ihop alla kläder, dammtorkat, dammsugit & torkat alla golv m.m. Det bästa som finns är att ha en ren lägenhet såhär inför helgen, så man kan mysa till det riktigt (blir aldrig lika mysigt om det är stökigt).

Nej, nu ska jag ringa mamma och be om receptet till tortillatårta, sedan gå och handla indridienserna till det & lite gott till ikväll.


Riktigt kallt imorse, men skinnjackan fick hänga med ännu en dag, tillsammans med mina al paca-vantar! :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback