Fredag

Datum: 2011-10-21 Klockslag: 11:23:02


Började morgonen med att vakna till världens mysigaste alarmsignal. Använder "smart larm" vilket innebär att i fem minuter innan riktiga väckaren ringer så hörs ljudet av t.ex regn eller fåglar som kvittrar. Hur skönt som helst att vakna till! Sedan klev jag upp och åt gårdagens rester till frukost/lunch, och till nu har jag bara legat i soffan och myst under filten. Hade tänkt sätta mig och fortsätta sammanfatta nu, så är jag förhoppningsvis klar tills middagen. :) Sedan tar jag en fikapaus och äter lite av kladdkakan jag bakade igårkväll, fikapaus i pluggandet är väl behövligt. Som belöning & lite extra energi. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback