19 oktober

Datum: 2011-10-19 Klockslag: 20:35:54

Fick svar från psykologitentan idag, och det gick som jag trott - jag kuggade. Den första av mina hittills fem (egentligen sex, men LM-tentan har vi ej fått svar på) tentor som jag inte klarat, känns ganska surt.. Men det beror i alla fall bara på min lathet, och nu i efterhand önskar jag att jag hade pluggat. Men, inget ont som inte för något gott med sig - jag kommer aldrig mer strunta i att plugga till en tenta.

Innan vi åkte hem från Jönköping idag så åkte vi in på lite affärer, och jag tröstshoppade lite i förväg - vilken tur va?

Nu har jag varit iväg på ICA och köpt lite gott (ska tröstäta), så jag tänkte tända massa ljus och burra ner mig i soffan framför Batman begins. Sedan blir det The Dark Knight om jag inte hinner bli för trött. Älskar Batman, var och såg TDK på bio två gånger!


Har länge tittat efter en stor ljuslykta att ha ståendes på golvet, och så hittade jag dessa två för ett riktigt bra pris idag. Så fina! :) (De är vita, vilket kanske inte syns på bra på just denna bild..)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback