18 oktober

Datum: 2011-10-18 Klockslag: 12:26:19

Tisdag, vilket betyder att jag är ledig & väldigt effektiv. Tog en lång sovmorgon (som jag var värd!) och nu har jag varit ner och slängt i första tvättmaskinen, och delat upp resten av tvätten i olika högar. Blir nog 4-5 maskiner innan dagen är slut.

Senare idag tänkte jag se den där nätföreläsningen och kanske sammanfatta lite om jag hinner, eller tvärtom, får helt enkelt se. Ska även sticka iväg och handla grejer till att göra mammas hemmagjorda köttbullar & köttfärsbiffar för första gången. Tänkte göra ganska mycket så man kan frysa in också, så lättsamt att kunna ta fram och tina upp bara!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback