13 oktober

Datum: 2011-10-13 Klockslag: 12:28:07

Äntligen! När jag vaknade imorse var det en sån lättnad att känna att min migrän var så gott som borta. Känner fortfarande av huvudvärken lite, så det är bäst att jag tar det lugnt idag så den inte kommer tillbaka. Så även om jag vill plugga kanske jag får vänta med det till imorgon, eller i alla fall tills ikväll.

Micke åkte tidigt imorse och kommer inte hem förrän sent ikväll.. så vad ska jag hitta på idag? Jag vill städa, tvätta, plugga.. men så var det ju det där med att ta det lugnt. Kan plocka ihop lite och diska i alla fall, men mer blir det nog inte.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback