Upp och iväg

Datum: 2011-11-19 Klockslag: 11:29:29

Har nästan nyss klivit upp, och nu väntar jag på att Micke ska vakna så vi kan äta frukost & sedan gå på gymmet. Jag tror jag skippar plugget idag, eller bara pluggar lite i alla fall. Känner att en paus i allt tentaplugg kan vara behövligt.

Hemma i Natursköna snöade det flera cm igår, idag vaknar jag till regn här. Jag vill också ha snö! Om det bara kunde snöa lite under första advent & julmarknaden, annars blir det ju himla tråkigt!

Nej, nu ska jag koka några ägg och väcka lillgrisen.

kommentarer
Postat av: PinkNation

Sv; Har inte testat det ännu faktiskt ^^,

2011-11-20 @ 14:15:35
URL: http://pinknation.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback