Tisdag

Datum: 2011-11-08 Klockslag: 14:46:44

Tog en längre sovmorgon än tänkt idag, vilket jag tror behövdes. Sedan åt vi frukost, havregrynsgröt & keso m.m, innan vi stack iväg på gymmet. Det är gratis att träna denna vecka och nästa, så nu ska jag passa på att känna efter om jag ska köpa ett gymkort eller ej. Eftersom jag fortfarande är lite förkyld tog jag det lungt och gick i halvsnabb takt på löpbandet i 30 min och körde sedan armar & ben. Känns som om jag kommer kunna ha en hel del träningsvärk i armarna imorgon, haha. ;D

Nu har jag just ätit ett päron och ska ta det lite lugnt innan jag sätter igång och pluggar.. Sedan ska jag göra broccolilåda till middag, så himla gott det ska bli!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback