Tisdag & onsdag

Datum: 2011-11-30 Klockslag: 14:04:36

Igår åkte jag & Julia in till skolan och satt och pluggade tillsammans i några timmar. Vi var faktiskt väldigt effektiva och fick mycket gjort, och jag har fortsatt lite både igårkväll & nu imorse. Så nu har jag 4 eller 5 sammanfattningar färdiga till farmakologin! Alla ska vara färdiga imorgon (då vi åker in & pluggar tillsammans igen) så att det bara är att börja tentaplugga sedan, tentan är ju trots allt nästa fredag!

Annars tänkte jag bara passa på att städa idag, eftersom vi får besök på fredag. Erika & Erik kommer hit över helgen, gissa om jag längtar? Ska spela massa Buzz, gå på julmarknad och bara mysa. ♥


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback