Tisdag

Datum: 2011-11-22 Klockslag: 19:16:34

Imorse tog jag tåget in till Jönköping och satt på Kaffé paus och pluggade med Julia & Emelie. Hoppas att det fastnade lite i huvudet i alla fall. Sedan jag kom hem har vi ätit middag, spelat lite Bomberman på PS3 som tydligen var "månadens gratisspel", gissa om jag blev glad? :D Vi spelade det massor när vi var hos Erika och Erik.


Nu är älsklingen iväg och handlar, han ska göra något gott fika ikväll men han vägrar tala om vad. Spännande! :) Har tänt ljus i hela lägenheten också pga att det var så himla kallt, så det blir en riktig myskväll. ♥ Tror jag väntar med pluggandet till imorgon, så får Micke väcka mig innan han går på skolan.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback