Onsdag

Datum: 2011-11-09 Klockslag: 19:55:13

Har varit som en zombie på skolan idag, men efter att ha sovit en stund på föreläsningen så blev det bättre. Jag är en av dom som verkligen inte kan hålla sig vaken, när jag blir trött så liksom.. ögonen rullar bak och stängs & jag somnar - oavsett hur mycket jag kämpar emot. När skoldagen äntligen var slut strax före 16 åkte vi förbi A6 på vägen hem. Jag köpte resten av grejerna till vår adventsljusstake (den kommer bli så fin!) och vinglas, för nu ska jag nämligen lära mig att tycka om vin har jag bestämt. 

Nu ligger vi bara i soffan och slöar, precis som igår. Men hur skönt är det inte att burra ner sig under en filt och bara slöa hela kvällen? Sånt hösten är till för. :)


En gammal klasskompis la ut & taggade mig i denna bilden för några dagar sedan. Syns det vem som är jag? Antar att det är jag & mina kompisar i lekis.. en 14(!) år gammal bild alltså. Fyfan, nu börjar man bli gammal.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback