Lördagkväll

Datum: 2011-11-12 Klockslag: 19:39:20


Nu är vi mätta och belåtna efter en riktigt god middag med julmust & tända ljus. Mysigt! ♥ Ska strax sätta mig och skriva klart den 3e av 4 åhörarkopior från gårdagen, den 4e får vänta till imorgon, för sedan vankas det mys i soffan framför en bra film (eller två?). Det blir i alla fall The change-up till att börja med. :)


Börjar känna av träningsvärk i armarna från gårdagens gympass nu, tror att jag kommer få lida över brutal smärta även denna gång. Haha! Träningsvärken jag fick från tisdagen var fan inte från denna jord, ALDRIG någonsin haft en så brutal träningsvärk. Kändes ändå bra, eftersom jag nästan aldrig lyckas få träningsvärk i armarna.. konstigt nog. Skippade gymmet idag, men ska nog försöka hinna dit imorgon. Känner mig väldigt stressad eftersom det är knappt två veckor kvar till min patofysiologitenta, så jag får dåligt samvete om jag gör annat än plugga. Men, man kan ju faktiskt inte plugga hela tiden, tror inte det är bra att sitta och nöta för många timmar under en dag. Nej, lagomt ska det vara! Måste ju få ha ett liv utanför skolan också.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback