Idag går klockan sakta

Datum: 2011-11-17 Klockslag: 20:00:56

Ikväll är jag riktigt seg, klockan är inte ens åtta och jag skulle gärna kunna lägga mig för kvällen. Har suttit och pluggat hela dagen (från 13-19 typ) så nu har jag inte så himla mycket kvar att sammanfatta innan tentaplugget drar igång på riktigt.

Gud så glad jag blev idag när jag såg att första advent är redan den 27e november, om bara 10 dagar! Den 25:e skriver jag patofysiologitenta, den 26e ska jag & älsklingen på Breaking Dawn på bio, och på söndagen kanske man skulle åka in till Jönköping på julskyltning? Vore mysigt. Ska bara hinna få tid för att julstäda & julpynta där någonstans också. Efter tentan kanske det kan vara lämpligt att "fira" med lite julfix. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback