15 november

Datum: 2011-11-15 Klockslag: 11:45:05

Gud vad tiden går fort alltså. Halva november har redan gått. Prick fem veckor tills jag åker hem till Natursköna nu, dom veckorna lär nog gå hur fort som helst de också, särskilt med tanke på att jag har tentaplugg drygt tre veckor framöver. Men innan dess så välkomnar jag snön med öppna armar. Jag längtar efter den.


Började dagen med att diska (jag klarar inte av att plugga i en stökig lägenhet) och nu sitter jag och äter havregrynsgröt. Ska strax sätta igång och plugga, satsar på att skriva två sammanfattningar idag, det borde jag kunna hinna. :) Är solt och fint här idag, en sån där riktigt fin höstdag, så jag kanske tar en promenad runt sjön för att ta en paus från pluggandet senare.


Önskar att jag kunde ge dig världens största & längsta kram.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback