Vad trött man blir..

Datum: 2011-05-03 Klockslag: 12:56:28

Vaknar förkyld & med en mindre trevlig huvudvärk. Varför? För att det är tentavecka, det slår liksom aldrig fel. Har blivit sjuk VARJE gång nu. Tog i alla fall en härlig sovmorgon och låg och myste i sängen tills för en stund sedan, och nu är Micke på gymmet så jag ska passa på att plugga.

Nu; plugga en stund & sedan ta en paus för att göra te innan jag sätter mig och fortsätter. Jag vill verkligen klara tentan, orkar inte bli sådär besviken på mig själv som jag vet att jag kommer bli om jag kör på den. KOM IGEN NU!

Vincent – The Moment I Met You

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback