Torsdag

Datum: 2011-05-12 Klockslag: 07:37:09

Föreläsning om Äldreomsorg 9-12 och sedan tar vi helg. Skönt! :} Tråkigt att vädret inte alls ser ut att bli bra i helgen.. jag som är ledig ända till på tisdag! Men men.. får passa på att plugga, tvätta & städa då. Det behövs!

Igår åskade det lite överallt verkar det som, men inte just här i Nässjö. Lite av en besvikelse då jag tycker att det är så mysigt, om det inte är för mycket - då blir det läskigt. Men medan vi tittade på film [Se7en] så såg vi hur himlen lyste upp av alla blixtar, men de var långt borta & vi hörde inte ett enda muller. Nu ska jag borsta tänderna och fixa det sista innan Julia kommer och hämtar mig.


Ska nog hinna med en långpromenad eller en cykeltur idag också. Jag SKA bli smalare, punkt slut.
Har dessutom fyllt min dator med "thinspo" bilder, som jag kan titta på för att bli peppad eller
för att skippa den där extra godisen. Kan alla andra så kan fan jag också!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback