Tentavecka

Datum: 2011-05-04 Klockslag: 18:36:48


Typiskt för en tentavecka, papper ÖVERALLT. Jag är lite strukturerad också, skriver små lappar till det jag ska kunna. (Väljer ut det som känns viktigast, kommer aldrig hinna lära mig allt.) Vitt = antibiotika, orange = virologi & grönt = mykologi m.m.

Ska bli riktigt skönt med en ledig helg utan att behöva tänka en sekund på skolan. Gerontologin drar igång först på tisdag också, så lite långhelg blir det. Skönt! Fick hem boken jag ska ha till kursen, kändes inte alls lika trälig som omvårdnadsböckerna. Mycket mer lättläst & nerkortad. Inte allt det där onödiga skitsnacket & upprepningarna hela tiden. En kurs till, sedan är min första termin gjord & jag går på sommarlov. Gud vad fort tiden går! Snart är jag färdig SSK, haha. :} Nu ska jag ta en liten paus och äta en genemacka med mese, så gott!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback