Natursköna 3 juni

Datum: 2011-05-27 Klockslag: 13:56:26

Dagen är gjord. Fick svar från min kursansvariga som sa att det var självklart att jag skulle åka hem tidigare, vilket gjorde mig överlycklig. Så nu är tågbiljetten beställd, nästa fredag åker jag hem över sommaren! Hon är en helt underbar lärare, skulle vilja ge henne en stor kram. Betyder så mycket att få komma hem tidigare, så att det inte blir för sent.

Annars var jag ju till läkaren imorse, han sa att jag skulle släppa tanken på cancer. Det är troligtvis bara en lymfkörtel som är uppsvälld, och som blir värre när jag är där och petar hela tiden. Så det känns skönt. 
Tror nästan jag ska börja packa litegrann, sånt som jag vet att jag inte kommer använda inom den närmsta veckan.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback