Måndag och fortfarande helg

Datum: 2011-05-09 Klockslag: 18:48:41


Gud vilken härlig dag jag haft! Började med en 6 km lång cykeltur i solskenet (cykelturen), med en gammal gubbcykel utan växlar. Gissa om jag var svettig när jag kom hem. Sedan gick jag på ICA och köpte en massa fika så nu finns det lite att välja på när man vill äta frukost/kvällsfika. Annars har jag mest suttit ute på balkongen och njutit av solen, hur underbart är inte vädret för att vara i maj? Helt otroligt. Ska bli ännu varmare imorgon, typiskt då jag har skola från 09.00-16.00. :( Börjar en ny kurs imorgon, Gerontologi. Hoppas det blir intressant!

Har just tagit en halvkall dusch, så nu känns det inte exakt lika äckligt varmt här inne. Men fortfarande för varmt. Det får gärna vara hur varmt som helst ute, men inomhus är det inte alls lika roligt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback