Lördag

Datum: 2011-05-14 Klockslag: 17:23:00

Dagen har än så länge bara gått åt till att städa & laga mat. Ikväll blir det mys framför Eurovision. Jag tycker fortfarande att fel låt skickades vidare från Sverige, men tror ändå att det kommer få väldigt bra för oss ikväll. Saade verkar ju vara en favorit! Jag bryr mig egentligen inte om varken Melodidestivalen eller ESC, ser det mest bara för att man "ska" göra det. Lite småroligt kan det ju bara ibland också såklart.

Ska snart kila iväg på ICA och köpa något att äta till ESC, sedan blir det en långdusch!


Älskade Elina fyller år idag också. Grattis goding! ♥


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback