Äntligen säger jag bara!

Datum: 2011-05-03 Klockslag: 20:58:33

Går riktigt bra med pluggandet ikväll. Så härligt! Har suttit instängd i sovrummet några timmar och sitter fortfarande där. Lyssnar på riktigt bra musik & pluggar samtidigt som jag surrar med Erika lite. Man är ju kvinna (likamed kan göra många saker samtidigt)! Motivationen är högre än den varit på flera veckor, känns som om jag hamnat i ett flow. Hoppas det fortsätter så! 

Om 16 dagar kommer förmodligen (nästan helt säkert) Erika & Erik hit i några dagar också. Hur underbart? Hur underbart som helst.

Lyssnar bl.a på detta för att bli på riktigt bra humör & hålla motivationen igång:

Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything - min nya favoritlåt!
Blue Affair & Sasha Dith feat. Carlpit – Ya Odna
Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit

kommentarer
Postat av: erika

det kommer bli så jävla underabrt!!

2011-05-03 @ 22:14:44
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback