4 dagar kvar

Datum: 2011-05-15 Klockslag: 15:50:47

Kan låta som världens tråkigaste helg det här, för idag håller jag på och tvättar igen. Har plockat ihop ytterligare lite mer också, och just ställt alla böcker i färgordning. :} Alltid roligt med någon liten förändring!

Nu är det bara fyra dagar kvar tills Erika & Erik kommer hit. Gud vad jag längtar alltså! Kameran ska användas MYCKET. Punkt slut. Har än så länge planerat att vi ska ut och äta, kanske gå på bio & eventuellt ta en tur till Jönköping. Just det, grilla här hemma någon kväll ska vi också göra. Hoppas på fint väder så man kan vara ute mycket, då blir det fika i parken har jag bestämt. Sedan så har jag lovat Erika att göra potatisgratäng också, och det ska jag hålla. :) 

Efter maten ska jag försöka lägga mig och läsa Sommarboken, som jag ska läsa för att sedan använda till min examinationsuppgift. Ska försöka läsa så mycket som möjligt innan vi får besök, så jag slipper läsa då!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback