23:12

Datum: 2011-05-25 Klockslag: 23:15:43

Har gråtit mer än jag gjort på väldigt, väldigt länge idag. Det började på skolan, kunde verkligen inte hålla mig. Sedan låg hemma i soffan och grät tills Micke kom hem, då la jag mig i hans famn och grät ut istället. Det har med andra ord inte varit någon bra dag idag, alls.

Förkyld och jävlig är jag också, men måste kliva upp & åka in på skolan någon timme imorgon. Ska även hämta tentan och se hur det gick.. den känns oviktig just nu, så jag är inte nervös. Endera så gick det vägen, eller inte. Det går att fixa framöver hur som, men det är inget jag prioriterar just nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback