13:48

Datum: 2011-05-03 Klockslag: 13:48:45


Roligare än såhär blir det tyvärr inte idag. Vet inte hur jag ska plugga för att få in allt, så jag skriver & skriver (och kladdar dit lite färg för att det ska bli tydligare och roligare!). Har bästa myskläderna på mig i alla fall, är helt kär i dom underbara byxorna från H&M för ynka 149 kr. Mina vader såg otroligt stora ut på bilden ser jag, haha. Vilket de faktiskt inte alls är, handlederna & vaderna är det smala på min kropp.

Har gjort upp en liten matlista för veckan också, så vi var och "veckohandlade" igår, för fem dagar i alla fall. Ganska billigt & lättsamt att laga, vilket passar bra under en tentavecka.

Mån: Grillad korv & pommes
Tis: Stekt skinka, ägg & potatis
Ons: Stekt korv & stuvade makaroner
Tors: Fiskbullar & potatis / mos
Fre: Kycklingfilé & bulgur



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback