-

Datum: 2011-05-04 Klockslag: 20:44:01

Fan vad irriterad jag är just nu. Över en liten sak bara, men det spelar ingen roll. 

"Gilla om tycker jag ser bra ut, sätt ut på din logg och kolla hur många som tycker du ser bra ut :)"

Snälla människor som HELA TIDEN lägger ut sånt där - skaffa er ett liv.
Sluta vara så jävla osäkra på er själva och skrika efter uppmärksamhet och komplimanger. Ibland är jag verkligen skitlöjlig när jag blir irriterad, men jag vill just nu skrika personen i ansiktet. SLUTA VARA SÅ JÄVLA DRYG.

Tack för mig / En Sara som förutom detta är på bra humör.

kommentarer
Postat av: Markus

Haha! Jag har aldrig haft nån röst förut så jag vet inte var hon kom ifrån. Jättepinsamt när hon började snacka på högsta volym, tur det inte var så mycket folk ute. (Jag har fått tyst på henne nu)

2011-05-04 @ 22:39:25
URL: http://mlandgren.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback