VÅR!

Datum: 2011-03-22 Klockslag: 15:10:08

Snacka om att våren äntligen har kommit på riktigt. Det är över 10+ ute och soligt, det blåser dock men vad gör väl det när det blåser varmt? Var på ICA för en stund sedan och såg att MOOD nu har en slingblond extra för mörkt hår, så jag köpte två förpackningar & ska äntligen bli av med min hemska utväxt. 

Annars då.. hade sovmorgon imorse, underbart skönt. Sedan har jag lyssnat på en föreläsning om digestion & håller nu på att skriva sammanfattning. Istället för att vara fylld av ångest pga skolan så känner jag nu ett lugn istället, för att jag klarade tentan. Så skönt! Men ska ändå plugga arslet av mig nu fram till tentan, så gott jag kan i alla fall. Mitt sittfläsk, som Gunilla alltid säger, är väl inte det bästa men..



kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Åh ja visst är det härligt :D Jag måste köpa nya converse för nu är det våååår, hihi. Kram!

2011-03-22 @ 19:23:04
URL: http://elingabriella.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback