Maskerad!

Datum: 2011-03-10 Klockslag: 19:36:24

Kollade kalendern och såg att det bara är sex(!) veckor tills jag åker till natursköna. Underbart! 
Eftersom vi är så utspridda allihopa så ska Elina ha sin födelsedagsmaskerad på påskhelgen, eftersom det är då vi andra kommer hem. Ska bli så jäkla roligt! Jag har dessutom hittat något jag kanske ska vara, hoho.

Så här såg det ut på hennes maskerad -09:




Vi ska ha myskväll ikväll, med film & godis. Bestämde mig i söndags för att sluta äta onyttiga saker på veckorna, så jag har hållt mig men nu bestämde vi att vi äter något ikväll och istället är utan imorgon. Deal! Center nougat är det jag ska köpa, det godaste som finns!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback