Underbara sovmorgon

Datum: 2011-03-10 Klockslag: 11:57:53

Underbart med sovmorgon! Somnade i soffan igårkväll så har fått riktigt många timmars sömn, det behövdes nog! Har legat och myst lite, pratat med mami & läst lite bloggar och så. Härlig morgon med andra ord. :} Ringde just och bokade en synundersökning nästa vecka, tror att jag är i behov av nya glasögon. Har ont i huvudet väldigt ofta nu sedan jag började plugga, endera så beror det på all stress eller så är det pga för dåliga glasögon. Var trots allt 2,5 år sedan jag gjorde en undersökning sist, så det kan nog ha hänt en hel del. De har kampanj på Specsavers så man får ta 2 för priset av 1 också, så jag kommer nog hem med två nya bågar. :} Inte helt fel. Är så trött på de jag har nu, plus att glasen är så otroligt repiga att de ser smutsiga ut.

Trist väder ute idag, snöar(!) och är mulet. Så det blir till att sitta inne och plugga hela dagen, fram till middagen i alla fall hade jag tänkt. Sedan får vi se om vi kanske får besök ikväll.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback