Underbar måndag!

Datum: 2011-03-21 Klockslag: 20:58:11

JAG KLARADE MIN FÖRSTA TENTA!! :'D

Jag var helt säker på att jag kuggat, blev nästan gråtfärdig och skakade som ett asplöv när jag skulle få den i händerna. 42 poäng var gränsen, och när jag ser att mina siffror går över det sköljer VÄRLDENS lättnad över mig. Fyfan, kunde inte bli gladare! Så mamma & pappa satt in 300 kr på mitt konto som "belöning" för att jag varit duktig, så jag & Micke har varit på Akropolis och ätit underbart god mat ikväll. Fan, jag klarade den. Jag äger. Känns så otroligt skönt att veta att man kan lämna Omvårnad I bakom sig nu, och inte ha ångest över att ha en omtenta hängandes över sig. WOHO!!

Tog lite ledigt från pluggandet ikväll, så imorgon blir det lite sovmorgon sen blir det plugg för hela slanten! Nu blir det Världens bästa hotell & Big brother. :)

kommentarer
Postat av: erika

inge avensjuk tjej här i ramsele som läser vad du ätit idag, nej då.. inte alls...

2011-03-22 @ 20:44:14
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback