Söndagkväll

Datum: 2011-03-06 Klockslag: 22:40:26

Just sett färdigt big brother, fan jag trodde inte jag skulle bli så fast i det - men det blev jag. Höjdpunkten på kvällarna, haha!

Tog ett varv runt sjön tidigare idag också, gick/joggade runt. :} Sedan när jag kom hem tog jag ut de nya utemöblerna och satt mig på balkongen och läste Elsas mode. Hur skönt och mysigt som helst. Längtar tills det blir ännu fler plusgrader, men nu nöjer jag mig med att snön försvinner! 

Nu ska jag lägga mig och mysa med Micke tills jag somnar, ska åka på skolan och sitta & plugga tillsammans några stycken där man har tillgång till skelett m.m.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback