Slappesöndag

Datum: 2011-03-27 Klockslag: 16:54:01

Vi hade det mysigt igår på Earth hour. Först kom ett fackeltåg med trummor och gick genom stan, sedan blev det dags för nedräkning. Det var två grupper som dansade, i en av dem var det en grym kille med! Så var det eldshow och så min favorit: tre afrikaner som spelade trummor (med händerna) och sjöng, sedan hade dom.. ett klockspel också typ. Påminde mig om Lejonkungen.

Idag har vi bara legat i sängen och ätit godis, tittat på How I met your mother & spelat yatzy. Mysigt & hur skönt som helst. Jag har knappt pluggat alls, fy på mig. :( Men jag är förkyld och mår inte bra idag, och motivationen är som bortblåst. Hoppas den kommer tillbaka imorgon när jag är på skolan. Har svårt att tro det men.. vi har nämligen dugga nr 2 imorgon, och jag kommer säkert bara ha några få rätt = ännu mindre motivation. Men jag är inställd på att göra omtenta i augusti. När man är såhär omotiverad är det så gott som omöjligt att lyckas. Det dumma är att jag ändå kommer bli så förbannad & besviken på mig själv om jag inte klarar den, även om jag vet att oddsen inte är på min sida. Man ska inte behöva må som jag mått de senaste veckorna pga en tenta. Och med det menar jag ständig huvudvärk, ångest m.m.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback