Måndag

Datum: 2011-03-07 Klockslag: 18:09:14


Försov mig idag igen. Vaknade 07:42 och sprang sedan runt fram & tillbaka i lägenheten och gjorde allt möjligt fram till 08:05 när skjutsen var här. Var på skolan och pluggade mellan 09.00 & 14.00 ungefär, fick en hel del gjort. Så nu kan jag fler delar av skelettet och var de sitter.

Sedan jag kom hem har jag ätit, skrivit ut en massa papper & bilder, stressat bort på ICA och handlat och postat ett paket. Och nu ska jag göra sista rycket för idag, en 1,5 h föreläsning om funktionell neuroanatomi. Sedan ska jag slappa i soffan hela kvällen. Längtar så klart till big brother, men är väldigt besviken över att Tobias lämnade huset imorse. Honom gillade jag ju! Och han hunken som kom in igår.. vadå hunk? Såg inte alls särskilt bra ut tyckte jag. Men nu var det föreläsning som gällde ja!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback